måndag 10 juli 2017

Veckans tacksamhetslista

Jag är med i Eva T:s måndagstema, som innebär en reflektion över den gångna veckan. Det finns mycket att vara tacksam för, speciellt den underbara naturen som bara är SÅ magisk nu!

  • solsken
  • svalkande trädskugga
  • nattligt regn
  • tornseglare
  • bra omhändertagande vid ögon operation
  • en stödjande arm
  • FÖRSTORINGSGLAS
  • solglasögon
  • promenader
  • trädens frukter
  • gulärlan som trivs bland korna
  • kalas
  • sommarserier på TV
  • brev och mail från finaste S
  • nytt madrass-skydd som funkade bra
  • STOR petunia som står på terassen
Var med du också! Logga in hos Eva  och följ hennes anvisningar.

Skrivet av Karin just för dig!

Rölleka "Pretty woman"


1 kommentar:

Eva Trillian sa...

Blir alltid tacksam för så mycket mer än det jag själv skrivit när jag läser andras listor :)
Fåglarna! Vi hade en fantastisk korp-familj på besök i förra veckan :)
Förstoringsglas - det letade jag efter ett igår :) jag letar än!
Tack för att du är med och delar i sommarvärmen!