söndag 4 juni 2017

Välkommen till Karins nya hemsida!

Jag har äntligen bestämt mig för att lägga ner min gamla hemsida! 
Den har jag haft sen 2004. Har velat ha en förändring, men har inte vetat hur. 
Sen en tid tillbaka är jag aktiv även på G+, och eftersom BLOGGER och G+ "pratar" med varandra så passar detta bra, och var det alternativet som jag kunde tänka mig. 

Det är inte alla inlägg som jag kommer att dela med G+, men oftast kommer du att hitta mig på båda medierna i fortsättning. 

Jag tar det försiktigt i början, för jag är inte riktigt van vid denna typ av hemsida. Håller på att lära mig symboler och layout, och ibland känner man sig som ordspråket: 

Det är svårt att lära gamla hundar sitta.  

Ha överseende med att det kanske kommer att gå med snigelfart.

Skrivet av Karin just för dig!

Snigel









10 kommentarer:

Karin sa...

Test av mig själv!

Carro K sa...

Blogger är smidigt så du kommer fort lära dig

Carina Johansson sa...

Tack så mycket och spännande att höra vad du tycker om bloggen ☺

Anki sa...

Hej Karin!
Kul med förnyelse och Bloggers sidor är lätta att komma överens med. Att jag bytte till WP var endast av den anledningen att några av mina äldsta bloggvänner med andra bloggportaler inte kunde kommentera hos mig och jag ville inte förlora kontakten med dem.
Fin bild på den lilla snäckan :)
Lycka till med nya bloggen!
Kram

MaCaSuNi sa...

Följer din blogg lika mycket nu som förr. Mig kan du följa på instagram
https://www.instagram.com/carin_oxie_sweden_/

Kram Carin med C

Ingrid sa...

Det blir nog inga problem Karin. Det fixar du lätt.
Ha en skön annandag!
Kram, Ingrid

skogsnuvan sa...

Det kommer att gå jättebra så jag oroar mig inte. Nu ska jag ta och lägga in dig som min länk

Cool sa...

Hej vännen :-)
Det ser ut som en väldigt bra början så det kommer säkert att bli toppen. Å du vem 17 har bråttom :-)
Kram och ha en fin tisdag.

Eva Trillian sa...

Långsamt är bra :) Det blir liksom bättre i långa loppet då ;)

Beppan sa...

Kul med förnyelse! Jag har också tänkt tanken men inte kommit till skott. Det är så mycket annat som pockar på....
du fixar ju Blogger lätt som en plätt :-)