måndag 19 juni 2017

Tacksamhetslista

Jag är med i Eva T:s måndagstema, som innebär en reflektion över den gångna veckan. Det finns mycket att vara tacksam för, speciellt den underbara naturen som bara är SÅ magisk nu!

  • ljuvlig blomdoft
  • välbehövligt regn
  • besök av herr domherre med tre ungar
  • solrosfrö
  • prästkragar
  • nattens ljud
  • goda grannar
  • fiberduk
  • skolavslutning
  • sommarsånger
  • kramar
  • canastaspel
  • vår lilla sjö
Var med du också! Logga in hos Eva  och följ hennes anvisningar.

Skrivet av Karin just för Dig!



2 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Nickar mig igenom din lista - tills jag kommer till ...canastaspel - där vet jag inte tillräckligt för att nicka :) men, säger du att det är bra så litar jag på dig ;)
Hoppas du har en härlig start på sommaren!

Mias Mix sa...

Härligt somrig lista! Visst är vår natur underbar! Spännande växt du visar i sista inlägget :)