måndag 12 juni 2017

Tacksamhetslista

Jag är med i Eva T:s måndagstema, som innebär en reflektion över den gångna veckan. Det finns mycket att vara tacksam för, speciellt den underbara naturen som bara är SÅ magisk nu!

  • skogspromenader
  • strilande dagsregn
  • personliga kontakter
  • informativa möten
  • orkidéer
  • myggspray
  • brev från S
  • ny seniortelefon
  • solvärme
  • mannens hjälp
  • ukuleleuppvisning
  • lupiner
  • sol-linnen
Var med du också! Logga in hos Eva  och följ hennes anvisningar. 









Skrivet av Karin just för dig!


4 kommentarer:

Anki sa...

En trevlig lista ... skogspromenaderna har vi gemensamt ... och regnet :)
Ha det gott!

Gemsofmylife sa...

Underbar lista och vi har faktiskt regnet gemensamt välbehövligt för våra marker här ute i skärgården där jag bor. Underbara Lupiner en av dom finaste blommorna jag vet.
Mygg spray fungerar då man håller på med båten nästan ett måste :)
Tack för att du delar
Kram

Cool sa...

Vilken bra idé :-) Själv brukar jag tänka på saker jag gjort bra under dagen och saker jag är tacksam över innan jag ska sova.
Kram vännen <3

Ingrid sa...

Det finns alltid mycket att vara tacksam över!
Kram, Ingrid