måndag 5 juni 2017

Måndagens tacksamhetslista

Jag är med i Eva T:s måndagstema, som innebär en reflektion över den gångna veckan. Det finns mycket att vara tacksam för, speciellt den underbara naturen som bara är SÅ magisk nu!

  • doft av syrén
  • informativt onsdagsmöte
  • potatisen äntligen i jorden
  • REGN hela pingstdagen
  • omplantering
  • samtal med barnbarn
  • ny hemsida
  • magonda försvann
  • styrketräning
  • pilates
  • brev från bästa S
  • rabarber/bär paj
  • samförstånd
Var med du också! Logga in hos Eva  och följ hennes anvisningar. 



Får jag bjuda på en bit paj?


Skrivet av Karin just för dig!


4 kommentarer:

Ingrid sa...

Hejsan Karin!
Nu har jag länkat om till din nya blogg så att jag kan följa den.
Nog finns det mycket att vara tacksam över och ibland glömmer vi nog det.
Hoppas du får en fin Nationaldag i morgon.
Kram, Ingrid

skogsnuvan sa...

Gott med paj. Så snart rabarbern växt till sig ska jag också göra en sådan med hemgjord vaniljsås

Eva Trillian sa...

Det är tydligt att jag inte hängt med alls; ny blogg! :) Hoppas du ska trivas!
Fin lista där doft av Syrén står på top, hos mig på fler sätt än ett :)
Önskar dig en fin nationaldag!

Någon sa...

Jag har också gjort en rabarberpaj av årets skörd, tyvärr inte min egen än.
Fick plocka från en kompis som har haft i flera år. Mina är årsgamla än.
kramen